Alla inlägg den 3 november 2007

Av Anders Månsson - 3 november 2007 20:59

Igår hade vi korridorsfest här på Devonport House, blev en massa folk som kom hit, så man träffade folk från skilda delar av världen, kul. Glömde dessvärre att ta bilder med kameran, men det blir nog mer fester...

Själv var jag laddad som fan inför denna fest så det slutade ju givetvis med brakfylla, det är inte mycket kvar i Smirnoff-flaskan jag köpte (dock bjöd jag på en massa groggar också). Blev ett besök på nån pub också, men har ingen aning när jag kom hem. Vaknade med sockar o t-shirt på, det brukar vara ett tecken på att man har varit kanon när man kommit hem på natten. Dessutom satt min nyckel kvar i dörren, haha.

När jag klev upp vid halv 1 var jag fan fortfarande full kändes det som, och denna dag har varit tung minst sagt - längesen jag var så här pass bakis. Jag har bara sett på fotboll på Auctioneers, Arsenal-Man Utd och Blackburn-Liverpool. Några av mina grannar skulle festa idag också, de skulle in till centrala London, men jag tar det lugnt ikväll. Ska nämligen fara och se West Ham-Bolton imorron, vill helst må bra då, man har ju problem med att ta det speciellt lugnt när man är på lokal. Läste att Fredrik Ljungberg inte är med imorgon, var ju synd faktiskt, men man får hoppas att matchen blir bra i alla fall.

Happy Helloween!

Ovido - Quiz & Flashcards