Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Anders Månsson - 5 oktober 2007 21:18

Så har jag haft mina första lektioner för den som undrade om jag överhuvudtaget har några, har ju mest varit allt annat än skola hitills. Det föll sig helt enkelt så att mina kurser var schemalagda i slutet av veckan. Igår var jag på Introduction to media writing, men det var inte riktigt min grej, ska testa Introduction to journalism istället på måndag. Så här i början är det okej att gå på lektioner och känna sig för innan man bestämmer sig definitivt.

Idag var jag på 3 lektioner: Globalisation, Postcolonial litteratures (räknas in under engelska) samt Migration, mobility and exile. De 3 kommer jag nog att välja, sen blir det förmodligen Intro to journalism. Det är 4 kurser man ska läsa.

Nu sitter jag och väntar på att fara in till stan med mina grannar Claudio och James. Vi ska på ett gratis releaseparty med The Veez, ett tjejband som är i ropet tydligen. Låter ungefär som Sahara Hotnights, funkar med några pints innanför västen:)

Kollade tidigare in Fulhams hemsida, finns biljetter till Portsmouth-matchen på söndag. Funderar på att bevittna första fotbollsmatchen då.

Skål och trevlig helg!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards