Direktlänk till inlägg 28 oktober 2007

Liverpool-Arsenal på The Auctioneers

Av Anders Månsson - 28 oktober 2007 21:13

Liverpool lyckades tyvärr inte hålla undan och ta tre poäng mot Arsenal. Det var dock ganska väntat med tanke på chanserna Arse skapade. Hade onekligen suttit fint med seger, vilket inneburit att avståndet till Arsenal minskat med tre poäng. Väldigt illa dessutom att Torres och Alonso tvingades kliva av planen skadade.

Var i alla fall en underhållande match. Såg den som vanligt på The Auctioneers, där det var proppat med folk och livlig stämning. Billig öl, storbildsskärm, flera tv-apparater samt nämnda atmosfär gör att The Auctioneers besöks flitigt av undertecknad när det vankas Premier League.

Nästa söndag blir det fotboll live, närmare bestämt West Ham-Bolton. Ser jag fram emot. Ingen kanonmatch på pappret men alltid kul att se en match på plats förstås. När jag bokade biljetten såg jag fram emot svenskmötet Fredrik Ljungberg-Christian Wilhelmsson, men det kan dessvärre sluta med att ingen av dem spelar. Chippen spelar definitivt inte, Ljungan är väl tveksam; han spelade inte igår i alla fall. Lite synd om så skulle bli fallet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Månsson - 9 april 2010 20:03

Precis som sist jag skrev ett inlägg – vilket var längesen – så är anledningen främst att jag ska till London igen, vilket gör att jag vill plita ner lite om den senaste vistelsen i staden, för att på så sätt ”hålla efter” i b...

Av Anders Månsson - 17 februari 2010 12:05

Nu var det återigen pinsamt länge sedan jag skrev något här, men förutom lathet finns det en naturlig orsak. Dagen efter Nile-konserten lämnade jag nämligen London. Jag ville hem lagom till jul för att vila upp mig lite varför jag hade bokat en hemre...

Av Anders Månsson - 29 december 2009 19:09

Min sista konsert på denna senaste London-sejour bevittnade jag för exakt två veckor sedan; det var amerikanska dödsmetallarna Nile som uppträdde på Scala vid Kings Cross. Scala är ett av de mindre spelställena i London och tillika ett jag inte besök...

Av Anders Månsson - 15 december 2009 17:14

Söndagens stormatch i Premier League, Liverpool-Arse, hade jag sett fram emot länge. Dels på grund av underhållningen en sån match erbjuder, men också för att det var en viktig match i och med att Liverpool kunde klättra ett par placeringar tack vare...

Av Anders Månsson - 14 december 2009 01:34

På fredag kväll begav jag mig norrut till The Forum för att se ett gig med The Quireboys. Dessa engelsmän har under cirka två decennier bjudit på en ytterst välsmakande kompott av rock ´n roll, hårdrock och bluesrock. 1990 kom debuten ”A Bit Of...

Ovido - Quiz & Flashcards